onsdag 28. mai 2014

PRINSESSE FOR EN DAG...


SÅ deilig tid som kommer
fremover!
Brune tær,
pyntings i kjole
 og være prinsesse for en dag!


Kolleksjonen fra 
Inspiration by Laa,
har jeg allerede skrytt opp i skyene!

Om dere har vært innom oss og tittet på kolleksjonen,
vet dere allerede hva jeg snakker om-
stoff som feller fantastisk 
og klassiske, spesielle kjoler som 
sitter som støpt.






Den som bare kunne blitt 
invitert 
i ett bryllup i sommer!



Hvem vet hva sommeren bringer,
men jeg har uansett gardert meg en av disse vakre kreasjonene...





Den henger 
fint i skapet mitt, 
i påvente av at en festlig anledning skulle dukke opp.

Kjolene er så klassiske at den tåler å henge litt også,
om det skulle dryge før det skulle skje :)

Og den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves...

Det er også koselig å kunne pynte seg i en unik kjole, det ikke finnes flust av.

Prinsesse for en dag, 
med en kjole du blir glad i!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Instagram